• „MONITORUL IMOBILIAR ” -singura sursa independenta despre piata locala

    ____________________________ ____________________________ PESTE 350 DE SUBIECTE IMOBILIARE DE MARE INTERES ; CA SA LE CITITI, APASATI AICI >>>>>>> _____________________________ SCRIE AICI : INTREABA SAU COMPLETEAZA Artur Silvestri >>contact >aici >> _____________________________
  • " ROMANIA VAZUTA DINSPRE EUROPA "

    monitor-imobiliar1.jpg ______________________________ In Europa, " traditia" si " natura" sunt reguli de fier ce nu se pun in discutie ; la Bucuresti , acestea inca nu se cunosc. Dar se vor cunoaste curand , indiferent ce crede Stapanirea . _______________________________
  • DE CE A APARUT " MONITORUL IMOBILIAR " ?

    " Monitor Imobiliar " este un buletin cotidian de comentarii , analize , opinii si prognoze pe tema imobiliara romaneasca alcatuit de dr. Artur Silvestri , professeur - visiteur la Universite Francophone Internationale din Bruxelles si fondator al SGA ROMANIA - INSTITUTUL DE CONSULTANTA IMOBILIARA LTD. Materialul prezent in acest buletin poate fi preluat gratuit pentru uzul presei cu conditia mentiunii sursei ( " Monitor Imobiliar " ) si a autorului . Buletinul este redactat de dr. Artur Silvestri in baza unei documentatii de piata romaneasca alcatuita de SGA ROMANIA si , deopotriva , prin documentatia europeana proprie . Orice aprofundari tematice se pot solicita la adresa de e-mail : sga.romania.contact@gmail.com sau direct editorului , la adresa monitor.imobiliar@gmail.com ________________________________ ClickLink.ro ________________________________ O CARTE " DE IMOBILIAR", APARUTA IN LUNA IULIE 2008 _______________________________ ________________________________
  • DOUA INTERVIURI INCENDIARE, CARE AU STARNIT COMENTARII SI AU FACUT EPOCA

    Artur Silvestri: Unii vorbesc despre mine ca despre un personaj excentric, naiv si idealist "Wall-Street", 31 Iulie 2006 "Nu privesc emisiunile de televiziune, cel putin in Romania, unde acestea sunt pur si simplu dezgustatoare prin slugarnicie, sub-cultura si un gen de suprarealitate unde nu se poate identifica aproape nimic din viata cotidiana de la noi", spune Artur Silvestri, Director General al grupului S.G.A. Romania - Institutul de Consultanta Imobiliara si profesor in gestiune imobiliara si expertiza de patrimoniu la Universitatea Internationala Francofona (U.F.I. ) din Bruxelles. >>>>intreg interviul aici>>>> ________________________ Bucurestii-o-vietate-handicapata-de-hotie-avand-numai-un- sfert - de - plaman "Daca vorbim punctual, nici macar in Turcia nu exista mall-uri in mijlocul orasului, caci 'Galleries La Fayette' din Paris sau 'El Corte Ingles' din Barcelona, nu sunt mall-uri, dar la noi sunt, si intentia unora este sa le intinda pana chiar in preajma Ateneului sub privirile prostite ale unei majoritati ce isi pierde vremea cu privitul la televizor" - Artur Silvestri ________________________
  • REFERINTE/click pe tema preferata

  • ALTE CARTI DE "IMOBILIAR"

    artur-silvestri-exercitii-de-exorcism-social.jpg _________________________ _________________________ _________________________ _________________________ artur-silvestri-apogeul-derutei.jpg __________________________ artur-silvestri-apologia-hazardului.jpg __________________________ __________________________ artur-silvestri-efectul-thales-din-milet.jpg __________________________ __________________________________
___________________________________ ___________________________________
Reclame

~Carti noi : „PROSTOLOGHIKON – Vremea clownilor: cum se fabrică suprarealitatea de ziar „

Apare o carte noua de Artur Silvestri ; prefata ei se poate citi mai jos . Volumul se poate descarca gratuit aici : PROSTOLOGHIKON – Vremea clownilor: cum se fabrică suprarealitatea de ziar

MAREA MISTIFICATIE
Pe la jumatatea acestui deceniu cand imaginarul de televiziune si realitatea paralela de ziar (de fapt mistificatia sistematica ) au dat semne ca se impun cu salbaticie si in Romania dupa ce parjolisera regiuni intinse de pe glob , “spiritul locului” a dat piept pentru intaia oara in istorie cu
un fenomen de consum colectiv de droguri impuse si , deopotriva, cu versiuni contrare naturii privitoare la insasi lumea inconjuratoare si chiar si la biografia proprie , decurgand din cele vazute si traite .
Imaginea ce se desfasoara – la o privire cat de putin atenta asupra acestui proces nociv – este pur si simplu halucinanta si cuprinde detalii de un grotesc ce se aseamana de nu putine ori cu gravurile lui Hyeronimus Bosch . O lume de personagii inconsistente , cu scoala putzina si pretentii desgustatoare prin masurile arogantei uneori nemasurate si care face din lacomie – regula ireductibila de viata si din slugarnicie – unica forma de a isi duce zilele fara nici o idee generala mai inalta si in procente morale de un grad nici macar minimal, defileaza cu infumurare prin fata ochilor nostri si strica orice incredere in sansa noastra de a ne scapa de asemenea aratari de cosmar. Caci , la drept vorbind, daca asemenea specimene ar aparea intermitent , traind in locuri diferite precum orice eroare a naturii , simtamantul de teroare subliminala ar fi mai scazut si poate ca nici nu ar aparea de vreme ce ideea de accident genetic e inteleasa de noi , ca popor cuminte si cu ingaduinte multiple , mai degraba cu compasiune si cu mila . Insa inconsistentul brutal si virulent stapaneste si impune prin mijloace complicate , a caror esenta nu mai este demult marunta corectie contextuala de valori ci o miscare de proportii uriase ce isi propune a inlocui cu iluzie si principii de anti-natura un intreg mod de viata , un sistem de repere si concluzii verificate prin traditia continutistica .In aceasta vasta operatiune ,
modelul unic consumist se vehiculeaza prin ceea ce inca si azi se mai numeste “presa” desi , la drept vorbind , nu este decat un simplu instrument iresponsabil ce ne schimonoseste insasi coloana vertebrala morala alcatuita din incheieri stabile ce tin o colectivitate in picioare . Marile modele sunt atacate cu violenta sub pretextul caducitatii si a rescrierii istoriei dupa un prezenteism stupid iar scara de valori se evaporeaza sub obsesia “ratingului “, a notorietatii si a influentei in imediat , de fapt simple iluzii in materie de celebritate pentru o zi , de spirit apucator si de castig de bani nelimitati ce se dedica “ingrosarii burtii ” si risipei dezmatzate .
Situatia nu uimeste desi scandalizeaza. Caci daca pana mai ieri “presa” se socotea , gresind din ignorarea contextului , un “bastion al independentei ” , astazi aceste refrene nici macar nu se mai vehiculeaza fiindca evidentza “informatiei pe bani ” si a propagandismului lipsit aproape cu totul de nuante a devenit incontestabila .Insasi organizatia este o anexa a unei agentii de publicitate angajata de platitor . Si , in fond, cum ar fi putut sa fie altfel decat este acum ?
In lumea unde imaginile domnesc in dauna substantialului si a structurilor consistente , totul este o fabricatie de teatru , o scenografie si o insiruire de roluri executate mai bine ori mai modest.Totul devine ” marfa”, produs expus publicitatii , vehiculare de naluca fara consistentza ilustrand o lume de fantoshe a carei realitate este tot atat de putin documentata ca si spectacolul de teatru fiind o conventie cu timp limitat.
Insa , din pacate , toate acestea nu se produc pe o scena cu realitate acceptata conventional si nu se incheie atunci cand si spectacolul s-a sfarsit ci in viata unica a tuturor celor ce participa la ele iar consecintele sunt dramatice , in intervale lungi si cu ramificatii adesea imprevizibile.
Toate otrepele ce trebuiau sa-si afle locul in “Curtea miracolelor ” dau tonul azi si instituie o cenzura fara precedent prin efectele rasturnarii aproape complete de proportii naturale . Ucigasi , demolatori si paricizi , vanzatori de iluzii si nascocitori de teme false ,tainuitori si uneltitori marunti , de un lautarism socant prin chiar lipsa de talent in cantatul dupa ureche , toata aceasta pegra de scoala noua constituie o viermuiala de saturnalie contemporana si de lupanar , unde pare ca lipsesc numai vrajitoarele calarind pe matura spre a avea pictura unui moment de extractie infernala .Epoca insasi este a fictiunii ce tinde sa inlocuiasca realitatea , a substitutului ce tine locul modelului si inca aceasta dupa ce fusese expresia seriei ce uzurpase “unicatul” si “singularul” .
Eseurile incluse in aceasta culegere – care ar fi putut sa fie si mai voluminoasa decat este – sunt doar o selectie din multimea de corectii facute – in lunile recente – in materie de imobiliar unde , cu cat desfasurarile sunt mai convulsive si situatiile – mai putin previzibile, cu atat apar mai frecvent
invartelile de bursa dirijata , delictele de initiere si manevrele ce conduc la castiguri adeseori uriase creind averi enorme neintemeiate decat pe frauda, “atac la pont “si invoieli din spatele usilor inchise . Ele s-au nascut spontan si fara a se orandui , mai apoi , in felul unei campanii sistematice (care ,totusi, ar merita facuta ) , exemplificand deocamdata reactia sufletului maniat de mistificatie si de amagirea organizata si, la drept vorbind, de prostia pacatoasa care , in loc sa isi caute de leac , a ocupat cu trufie scena vietii publice de la noi si impiedica vocile diverse sa se manifeste si opinia calificata sa se impuna. In fond , sensul lor nu-i acum decat acela de a ne apara de mecanismul minciunii si de a pretinde ceea ce este legitim oriunde nu apare senzatia sfarsitului de lume , re-amintind obligatia sociala de a se asculta toate vocile si de a hotari prin cantarire autentica si nu doar cu masurile masluite ale unui cantar supravegheat de pradatorul insatiabil . In nesfarsita curgere a timpului unde toate se aseaza precum ni s-a dat , acesta este un gest marunt si nu depaseste insemnatatea unui graunte de nisip intr-un imens desert insa esentialul e de a se incepe de undeva si a face un pas initial ;caci urmatorii vor veni , atunci cand va fi sa fie sorocul.

ARTUR SILVESTRI

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s